diumenge, 21 d’octubre del 2012

8 MARATÓ DEL MEDITERRANI 21 OCTUBRE 2012 CASTELLDEFELS GAVÀ

                              



VULL GUANYAR

Algú em pot deixar un crono?
He de sortir ràpidament,
el meu oponent accelera amb força,
i jo el vull guanyar!
Però ell sempre guanya,
estaré boig?
Tot ho veig negre.
Ara faré un curset de fantasma per correu
i a veure si el passo per sobre.
He tingut mala sort, m’ha donat una estrebada.
Estic pensant “això és el que diré”,
ja que ara no l’agafaré.
Si plou, potser caurà?
Em fa il·lusió pensar-ho.
Que consti: no necessito cap crono!

                J.M.Q.M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

4-4-2024 CELEBRACIÓ ANIVERSARI JAUME CONSTANTÍ I JOAN PIQUER

      Joan Piquer amb 72 anys, i Jaume Constantí amb 71, celebren l’aniversari amb els companys del jardí d’infància de Can Coll. ·     ...